Annonser från BloggPartner

Mer Jul.

 
Ett klipp från underbara Youtube, där någon sammanställt både Santa's Workshop och Night Before Christmas.
Det är alltså Tomteverksta'n vi får se under Kalle Anka & Hans Vänner klockan 15:00 på Julafton och så fortsättningen på den.
Ni vet ju att Tomten flyger upp i himlen, till månen, men vart tar han vägen sedan? ;D
 
Ja nu är det snart bara 6 dagar kvar till Julafton 2013.
Om en vecka är snart årets Julafton till ända.
Att man gör så mycket och fixar och stressar och pysslar för Julhelgen.
Samma visa varje år?!
Det är så det ska vara tycker jag.
Varför ska man rucka på det.
Många får alltid liksom konstiga tankar och ska dra utomlands osv.
Varför? 
Julen är till för att firas ju och det med besked!
 
Än så länge älskar jag Julen.
Bevare mig det, tack snälla Tomten.
Hoppas jag får älska Julen i hela mitt liv.
Inte bli någon sur gubbe på äldre dagar eller någon snobb i 40 års åldern, som leker yngre än vad man är och drar utomlands kring Jul.
Aldrig.
=D
 
Finns det en mysigare tid på året än Julen?
Visst sena sommarkvällar vid solnedgången är vackra och fina.
Men Julen är något speciellt.
En stor och stark gnista.
Jag fylls av hopp och allt är ju möjligt kring just Jul?! ♥
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Moa

Jag har redan önskat mig massa pengar och presentkort ;-)

Det ska bli kul o se vad alla köpt iår ;) Än har jag inte kommit på vad jag ska köpa! haha kram

2013-12-17 @ 23:59:18
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Alice

Mkt pengar för just julkulor lite pengar om man bara ser dem rakt upp och ner.

Jag tar lätt på livet, jag har mina stora drömmar, som ja nu vet att jag haft hela livet och jag kommer se till att de blir sanning. Wannabe människor finns de för många av, som tex dem med företag efter företag som tror sig styra marken de går på ;) men jag skulle inte ha något emot att leva som Maria montazami, gå hemma syssla med mina intressen å ändå ha cash ;)

Kram

2013-12-18 @ 10:23:14
URL: http://alicesafman.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0