Annonser från BloggPartner

Fem Till.

 
Idag var tomten, brevbäraren, här med paket till mig igen.
Imorgon släpps nämligen fem Disney Klassiker på Blu-Ray för allra första gången.
Givetvis så förhandsbeställde jag dessa billigt och bra via CDON.COM.
 
Dessa är, i Nummerordning:
 
23 - Bernard & Bianca
31 - Aladdin
34 - Ringaren I Notre Dame
37 - Tarzan
43 - Björnbröder
 
Så nu har dessa fem magiska filmpärlor fått flytta in i min samling av Disney Klassiker på Blu-Ray.
Ni kan ju gissa vilken som är min favorit utöver de andra? ;D
Vilken är eran? =D
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Moa mildén

Det blir tidiga kvällar för mig, så skönt :)

Ja set var trist med strykningen:/

Händer i veckan då? kram

2013-10-08 @ 23:28:55
URL: http://mildenuknow.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0