Annonser från BloggPartner

Samtal.

Idag ringde jag några superviktiga samtal. 
Ett till vikariebanken och hörde om dem fått mitt mail, om de enheter jag önskar vara anknuten till.
Framöver så ska man inte kunna bli uppringd och bokad var som helst.
Utan man ska bli kopplad upp till fyra enheter.
Det är hur bra som helst.
Det kvalitetssäkrar vården och omsorgerna enormt.
Man kommer till ställen, som man känner till och kan och vet om.
Och inte bara blir uppringd till ett ställe och ska infinna sig där och så står man där helt handfallen.
Det andra samtalet jag ringde var till en ny enhet.
Skrämmande men spännande.
Ska få gå intro på den enheten i nästa vecka.
Måndag, tisdag och fredag är det som gäller.
Jobbar ju lördag, söndag och onsdag.
Så jag ska verkligen njuta imorgon, för sedan är jag inte ledig på fem dagar.
Jag är ledig HELA nästa helg ändå.
Kusinen fyller 20 och det måste ju firas? ;D
 
Heja mig! =D
 
Är skapligt trött ikväll, småseg sådär, men jag mår bra.
Hoppas allt är fint med er? ;D
 
Ikväll tänkte jag börja se om serien Merlin.
Jag saknar karraktärerna, den svarta brittiska humorn, miljöerna och stämningen.
ALLTING med Merlin saknar jag!
Det blev fem säsonger och nu ligger den serien lite på is hos BBC, trots att den är/blev megapopulär.
Jag tycker en sjätte säsong borde produceras på momangen.
Jag har de fyra första säsongerna på DVD och väntar på den femte.
Det var ett bra tag sedan jag kollade på Merlin, så att se om alla är på sin plats.
Varje avsnitt är runt 40-45 minuter, perfekta att slå på precis innan man ska sova osv.
Merlin är kärlek! ♥
 
Den femte säsongen är på väg hem till mig.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

yes :)

haha nej, de kostar pengar då ;D
nej så var jag också för ett halvår sedan, gillar fortfarande inte fisksmaken som finns där, grimaserar när jag äter, men ibland måste jag, bara jag slipper den där jävla älgen :P

de går nog bra, man ska va nervös ;)

kram

2013-09-27 @ 10:33:57
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Från existenz, såg nu att jag hade glömt skriva det :)

Jodå det är bra :) själv då?

2013-09-27 @ 12:06:50
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: Moa mildén

Ska på fest ikväll med några från klassen, som klassfest typ :)
Inatt ska ja köa för att få biljetter till 1D konserten, men hörde att Robin tar studenten samtidigt som konserten ÅNGEST :( Söndag är det stall & hoppträning :) Själv?

kram

2013-09-27 @ 13:49:11
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Alice

Ja visst är de :)

Haha ja älg, trycker hellre i mig vidrig fisk än kött från älg eller annat vilt xD

Bra här, trött och lite tvär bara haha ska hem och vila lite :)
Själv?
KrAm

2013-09-27 @ 16:20:25
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Johan

Jag brukar inte gilla att ringa sådana samtal. Drar mig ofta för det, även om det har blivit mycket bättre på senare tid :)

SV: Jag tror att jag har sett filmen någon gång, men är inte säker. Minns mest serien som gick på Disneydags :)

Hm ja, det var inget snack om saken där i onsdags. LHC var bättre. Inte mycket att säga om den matchen. Bara att lyfta på hatten för dem. Tror dock inte LHC kommer nå hela vägen fram till guldet, men där uppe i toppen kommer de att vara.

Nej, jag tror inte det. Det känns bara... bättre än vad det brukar göra av någon anledning :)

2013-09-27 @ 16:41:39
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0