Annonser från BloggPartner

Two Must See.

 
 
Två filmer jag absolut bara måste gå och se på bio i höst/vinter.
 
Den första Hobbit filmen, var jag och såg under förra julen i 3D och säger bara wow vilken mäktig film att se i 3D!
Andra filmen Hobbit - Smaugs Ödemark har premiär 11 december.
 
Hungerspelen var jag och såg förra sommaren, och den var med så bra och stark!
Den andra filmen Fatta Eld går upp på biograferna den 20 november.
 
Någon som sett någon eller båda föregångarna till filmerna ovan?
Eller som jag, läst böckerna, till och med? ;D
 
Take Care<3

Comments
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Jag skulle dock inte säga att det är en plåga för katten. Sånt är jag emot.

Från eBay :)

2013-09-05 @ 19:52:33
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: Moa mildén

En hel del stall blev det, var dock inte där idag får se hur den resterande veckan ser ut :)

Klart jag kollar idol! Någon favorit? kram

2013-09-06 @ 00:10:02
URL: http://mildenuknow.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0