Annonser från BloggPartner

Fettisdag.

Tisdagen i Påskveckan kallas för Fettisdagen.
Idag har vi alltså årets andra Fettisdag.
Glad Fettisdag på eder alla, än en gång då.
Ska iväg till Ica och handla något lyxigt, just för det och gosa till det.
 
Jobbade förut och jo det gick bra.
Att inleda en jobbvecka med att köra morgon.
Är alltid lika segt!?
Varför.
Upp vid 5 snåret, för att träna och duscha.
Sedan är klockan runt 6 och man måste få i sig frukosten.
För att till sist vara ute i sista stund och halvspringa iväg till jobbet.
Samma visa varje jobbmorgon, haha.
 
Men jag gör det för att jag vill.
För att jag älskar det jag gör.
Att få stötta och motivera de som bäst behöver det.
 
Hoppas ni med njuter av denna Fettisdag! =D
 
Här bjussar jag på 25 "Multi-Language" versionen av Let It Go, från Disneys senaste klassiker nummer 52, Frozen.
Frozen, eller Frost, är världens mest inkomstbringande animerade film alla tider.
Häftigt.
Let It Go är den mest sålda låten från en animerad långfilm och den har legat högt på den svenska hitlistan i flera veckor.
Soundtracket till Frozen har sålt i miljontals exemplar världen över.
Let It Go vann ju en Oscar för bästa sång, vid den senaste Oscarsgalan.
Frozen fick en Oscar för bästa animerade långfilm.
 
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Tack :)

Hehe om du tar de lugnt och får hjälpen du behöver kommer du klara de ju :P finns många som är rädda att köra till en början. Men förstår va du menar. de ä ganska mkt att hålla reda på när man sitter där bakom ratten, men man lär sig snabbt ;)
Gillar att åka bil ja, sålänge jag har musik och det är en trygg förare.

Nu äre hockey snart ;)
Ska du se?

Kram

2014-04-15 @ 18:56:13
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Moa

ååh asså denna låten är såå grymt bra!

Jag har precis duschat, och nu ska jag bara ta det lugnt och fixa lite bilder. Dudå? :)

2014-04-15 @ 23:22:53
URL: http://photoMP.blogg.se
Postat av: J

sv:
inte mkt,sj?.D

2014-04-16 @ 11:07:47
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du skrev ju på min instagram att du tyckte den nya LOKA med vaniljglass smak var god och strax efter det så smakade jag den och den var ju underbar!!

kram

2014-04-16 @ 13:12:23
URL: http://sessie.se
Postat av: Johan

Så den heter det alltså? Jag oh en kompis diskuterade just vad tisdagen i påskveckan kallas igår, men vi kom inte på det. Han sa fettisdagen, men vi avfärdade det ganska snabbt :P

SV: Jag behövde väl sova :)
Man blir skapligt trött i huvudet när man åker skidor och har den där radion i örat hela dagen :)

Ja, nu har de sopat gruset :D

Jag grillar nog helst en köttbit, typ fläskkaré eller liknande, bea och kliftisar till det :)
Du då, har du någon grillfavorit? :)

Något ska du väl vara ledig i sommar med? Eller?

2014-04-17 @ 07:25:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0