Annonser från BloggPartner

Look At That Frozen Heart Smashing To The Ground.

 
Idag släpptes videon till Sanna Nielsens Undo.
Kolla bara när det frysta hjärtat faller i marken...
Låten bara växer och växer.
Jag älskar Sanna Nielsen och har gjort sedan jag var liten kille.
Tisdagen den 6 maj står hon på Eurovision Song Contest scenen i den första av två semifinaler.
Startnummer 4.
 
OGAE International, Eurovisions största klubb, håller för fullt på att dela ut sina poäng.
Land för land, röstar man, precis som i den stora Eurovision Song Contest cirkusen.
 
Deras vinnare 2012 var Loreen - Euphoria.
Deras vinnare 2013 var Emmelie De Forest - Only Teardrops.
 
Än så länge har 20 länder hunnit rösta i 2014 års upplaga.
Så här ser deras topp 3 ut just nu.
 
1. Sverige - Sanna Nielsen - Undo : 191 poäng
2. Österrike - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix - 112 poäng
3. Israel - Mei Finegold - Same Heart - 111 poäng
 
Vi leder överlägset.
Hur ska detta sluta?
 
Undo är magisk, episk, fantastisk.
Jag håller allt jag kan och mer därtill för en hög placering i Eurovision Song Contest 2014.
Ska vi vinna igen? 
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Moa

För det första maten & efterrätten, sen att det är sommar (hoppas på varmt), ja men för det är allmänt mysigt bara :D

Ja självklart är det bråvalla som gäller ;D För dig? kram

2014-04-23 @ 23:13:56
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Johan

Det skulle vara lite häftigt att vinna igen, med så kort mellanrum. Det kan inte vara allt för vanligt? eller? Du som kan ;)

SV: Ja verkligen! Det är superhärligt! :)

Det ska jag göra :)

Japp, det var godis i båda mina, trots att jag inte äter så mycket godis, så de är långt ifrån slut än :P

Det brukar alltid vara så, spelar ingen roll hur länge man är ledig, när ledigheten närmar sig slutet vill man alltid vara ledig lite till :P

2014-04-24 @ 10:37:41
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Moa

Kul med sanna Nielsen både att hon leder o du ska se henne :D

Det är bara bra med mig, själv? kram

2014-04-24 @ 12:50:36
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Alice

När jag köpte min dator i vintras hade dem bara 3 nya moderna laptops (normalstor skärm) med cd rom, och jag var på Elgiganten megastore och flera affärer innan och tittade på priser osv eftersom jag hade vissa krav. Då fråga jag varför de börjar ta bort cd läsaren på så många av de nya, då sa han det att snart kommer mycket av det som kräver cd läsare finnas tillgängligt stt köpa som nedladdning på internet då behövs inte dem. Hans ord inte mina :P sen så handla inte grejen om vem som det film på laptop, är skärmen för liten äre bara å koppla till tvn :P

Jag syftade inte på vad som dem tjänar in mest på, det var ditt sätt jag ifrågasatte när du lyssnar gratis men tkr det är fel att titta gratis. Sen tjänar dem in cash så de räcker och blir över ändå, så spelar kngen större roll vart man lyssnar i min åsikt. Det var bara "lyssna gratis, men köpa filmen" som gick lite emot varandra kände jag ;D

Sorry för de sena svaret har haft för mkt stoj runt mig för att kunna fokusera på att svara på kommentarer.

2014-04-24 @ 14:44:46
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jo samma här kom just hem från jobbet, ja jag har njutit i solen hela dagen, sj då?
Jo de är bra med mig sj ? kramkram

2014-04-24 @ 19:16:47
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Moa

Hörde att hon var bra ikväll? :)

Jag funderar på att skita i konserten o går på Robins student istället :) Vad ska man köpa för present, svårt ju :p

Ja jättekul med ny blogg :D

Hoppas du blir bättre! kram

2014-04-24 @ 20:26:54
URL: http://mildens.blogg.se/
Postat av: Alice

Det handlade inte om pengar i sig det jag frågade dig om, utan det var enbart principsaken mellan lyssna gratis och kolla gratis :å sen kostar allt pengar, ja, och det är ingen nyhet och inte riktigt det diskussionen handlade om från början.

Man kan få såna program på skiva, men oftast får man dem både på skiva och i en kod i samma paket, så dem som vill ha skiva kör på det den som vill ha kod som inte kan använda skivan kör koden. Så är det i alla anti virus. Ja reagera på det när jag fick med Norton skiva till min dator utan cd, men det fanns kod.
Så länge man har ett usb uttag i datorn och ett hdmi uttag och en hdmi sladd går det koppla dator till tv, behöver inte vara samma märke på apparaterna. Jag har aldrig sätt en tv utan såna uttag och en dator utan usb, ich en sladd kan man "bygga" och montera hur man vill beroende på vad man har för dator och för tv. Samma med telefon uttag och sånt, man kan köpa en massa "förlängnings sladdar" och mixa ihop så allt passar med allt i princip. Gäller bara å ha kunskapen.

Har varit sjuk och orkeslös, sen har jag haft fullt upp med annat som gjort att jag inte haft tid :)

Är Sanna favorit tippad som tex Loreen va?

2014-04-24 @ 20:27:15
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Moa

Hörde att hon var bra idag?

Jag funderar på att skita i konserten och gå på Robins student :) Men vad ska man köpa, svårt ju :p

Ja jättekul med ny blogg :D

Hoppas du mår bättre! kram

2014-04-24 @ 20:28:24
URL: http://mildens.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

det kan dock ändras radikalt senare, de har det gjort förr men antagligen kommer de att gå rätt bra för oss i år.

2014-04-24 @ 20:59:10
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Jag tror inte att vi vinner!

2014-04-24 @ 21:07:31
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, alltså jag menar inte innan utan själva Eurovision. Har hört att de trott blabla och sedan så har det inte gått lika bra som dem trodde innan.

2014-04-24 @ 22:29:00
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: hmm okej. Jag håller ärligt talat inte jätte koll på det där men har hört flera gånger på tv eller något att dem tror de ska gå bra för blabla men sen så går det inte så bra. Vet inte om det är den där undersökningen dock, kan lika gärna vara en annan ;p.

2014-04-24 @ 22:44:29
URL: http://efji.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0