Annonser från BloggPartner

Dancing With Disney.

 
Dancing With The Stars är den amerikanska förlagan till vårat svenska Let's Dance.
I den senaste artonde säsongen, så körde dem en Disney-special hela programmet igenom.
Hur häftigt och magiskt och mäktigt som helst.
Kolla in hela avsnittet ovan, med hur de använder dagens teknik och kan klippa in animationer under själva danserna.
Hur Anden/Genie från Aladdin poffar ur lampan och sedan poffar upp och dansar med under själva dansnumret.
Eller hur Baloo och King Louie swingar med under Djungelboken/The Jungle Book numret.
Det dansas även till Frost/Frozen, Skönheten & Odjuret/The Beauty & The Beast och Den Lilla Sjöjungfrun/The Little Mermaid blandannat.
Nu tycker jag att TV4 borde tänka nytt till kommande säsonger av Let's Dance.
Det behöver inte vara Disney, men att man använder sig av dagens moderna teknik och utvecklar programmet.
 
Jag blev och är fortfarande helt stum, när jag fann detta, på fantastiska Youtube.
Tack till alla som tar sig tiden att ladda upp, så man får se sånt man inte annars får se.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Beatrice

ja men kan inte designa alls :/
Behöver hjälp med de typ..
Jag gör inte mkt alls, sj då?
De är okej sj då? kram

2014-08-20 @ 12:27:50
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Johan

SV: Japp det gjorde jag! det går ju inte att prestera sämre än man gjorde förra gången ;)

Ja, det är ju det...

Jag håller med dig! Jag vill alltid jämföra och få tag i någonting till ett så bra pris som möjligt. att köpa en dricka för 20kr på en mack skulle jag aldrig göra, då kan jag lika gärna klara mig utan ett tag till, för det är att kasta bort pengarna i mina ögon. Nej, jag tänkte mer på att uppleva saker i form av resor, evenemang etc. :)

självklart har man större chans att komma in någonstans om man har högre betyg, men bara för att du har ett högt betyg betyder det ju inte att du ex är lämpad som kurator eller att jobba med människor över huvud taget. En person som har sämst betyg kan mycket väl ha enorm talang för empati och lyhördhet jämt mot andra, så ja, jag tycker personlighet många gånger borde spela större roll än vad den gör idag.

Jasså? här har det varit kallt i någon vecka nu iaf...

2014-08-20 @ 12:30:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: J

sv:
kollar på tv:) sj?

2014-08-20 @ 16:24:55
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Clin

ja det tycker man allt de kunde skickat.

Ska bort till Netto idag tror jag och då ska jag kika om det finns nice'n'easy där =)

Nä jag har aldrig sett den. är den bra?

kram

2014-08-20 @ 16:32:31
URL: http://emmaclin.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0