Annonser från BloggPartner

Make It Like Your Birthday Every Day.

 
Jag var ner på Augustifesten i staden, igår en sväng.
Kollade marknaden, köpte munkar och godisremmar och sådär.
Annars är det ju samma visa varje år.
Alltid kul och skön stämning, men inget nytt-nytt.
Idag blir det strax att åka ner en sväng till.
Kolla in tivolit och lite marknad igen.
Moffa min ska bjuda hela släkten på middag, så det ska bli myspys.
Umgås med fina kusiner och mostrar och morbröder och ha det allmnänt gött.
Nej, nu måste jag fixa och fräscha till mig.
Hoppas allt är bra med er allihopen.
Happy Saturday!
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Clin

Haha fiskedamm :P Här fanns massor av sånna hjul. Förra året vann vi ett stort choklad :D

Nä vi köpte faktiskt inget alls igår. Men ska ju ner där fler gånger så kanske hittar något då =) Var sugen på munkar men när man såg kön så ville jag inte. stå i kö minst 20 min för det är inte riktigt min grej!

kram

2014-08-16 @ 15:26:32
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: izabelle

Ja eller vi börjar på riktigt imorgon (måndag) med alla lektioner osv :) jag pluggar i Norrköping så jag bor typ där, har hela mitt liv där nästan. Men har inte lyckats ta mej till augusti festivalen i år, har du vart på augusti festivalen på kvällen någon gång? Det ska vara mycket festande och fyrverkerier osv då. Kram

2014-08-17 @ 08:18:20
URL: http://nattstad.se/izabellesss
Postat av: Clin

Jo 20 minuter var det! De sa dom iaf. Det var sånna minimunkar så de kunde inte göra så många åt gången.

Min lördag var lugn och skön.
Idag regnar och blåser det här så blir väl att titta på film bara =)

Jag mår kanon!! Själv då? =)

Mitt turnummer är 13 och 6.
kram

2014-08-17 @ 12:52:02
URL: http://emmaclin.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0