Annonser från BloggPartner

Invigning.

 
Idag har det varit full fart hela dagen.
Jag kom upp en aning sent, så fort in för en snabbdusch och en kort frukost.
Jobbade sedan förmiddagen, gick smidigt och bra.
Kom hem och städade och dammsög av.
Fick finbesök av moster och bästa kusin med.
Det blev fika och massa gott skratt och snack.
När dem hade gått stack jag ut på en promenad och efter den tränade jag lite.
Tränar annars på morgonen, men hann inte det imorse, kom ju upp en aning sent.
Efter träningen blev det middag.
Middagen följdes av en sväng till affären för att shoppa lite ätbart.
Fick hem lite att göra smoothies på blandannat.
Ikväll invigde jag förresten min smoothie twister från OBH Nordica, som jag fick i julklapp.
Skalade och tärnade ner äpple, päron, morot och apelsin, med is, i den allra första smoothien gjord i denna apparaten.
Den blev helt klart godkänd, men framöver ska jag bli smoothie expert. =D
 
Hoppas ni haft en bra dag? ;D
 
Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0