Annonser från BloggPartner

Nutid.

Sitter här och kollar Hälsoresan på tv.
Tycker nog det är den bästa av alla Sällskapsresefilmerna.
Den känns även så himla mycket idag.
Även om den kom 1999 på bio, så känns den så himla Nutid.
Med alla olika floskler om träning och hälsokost och "må-bra-tips" osv.
Idag är det ju verkligen så himla inne om allt detta och mycket mer därtill.
Massvis folk tror man bryr sig om deras träning och gymbilder på Instagram och liknande medier.
Lägger upp hur duktiga dem är.
Kanske skulle dem hunnit träna mer utan all tid det tar att dokumentera allt?
Hälsoresan befattar sig ju med den hets som vi ser än idag, kring träning och hälsa osv.
Älskar verkligen den dumma och lite groteska humorn i såna här filmer.
Förstår inte hur folk kan tycka det är det minsta dåligt.
Jag kan skratta åt allt ifrån Sällskapsresan till The Simpsons.
Måste inte vara någon speciell sorts humor, bara det träffar rätt och är roligt.
Humor kan vara så mycket.
Åtminstone för mig.
 
Idag jobbade jag hela dagen fram till 15.
Fick jobba ensam mellan 9-15, men det gick bra det med.
 
När jag kom hem så drog jag ett varv med dammsugaren.
Har kört två tvättmaskiner och hängt all tvätt.
Kört diskmaskin.
Jag lagade middag.
Såg film till middagen.
 
Det känns som det gått i ett, sedan jag kom hem.
Snart sova sängen igen.
Upp och jobba 06:45.
Full rulle.
Jobbar hela lördagen och söndagen.
Så ni vet ju vart ni finner mig i helgen. ^^
 
Hoppas allt är bra med er allesammens. =D
 
Såg ni Allsången i tisdags?
Sanna Nielsen var ju med och dominerade med sin akustiska versioner av Undo och Rainbow.
 
 
 Take Care<3

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag bara älskar alla sällskapsresa filmerna:) De lyckas verkligen fånga de där rätta situationerna:D

sv: Ja, men alltså i den här blåbärssoppan är det typ ingen potatismjöl alls, det är så himla lite att det knappt borde räknas och om man vill ha det ännu nyttigare så kan man ju utesluta potatismjölet också, men då blir den lite väl lös tycker jag. Men som sagt, vad gör det om hundra år om man fått i sig lite extra kalorier. Huvudsaken är la att det är gott:)

2014-07-03 @ 23:44:52
URL: http://sessie.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Fast jag skrev aldrig att soppan var helt kalorifri, bara det att den bli aningen nyttigare kalorimässigt i och med sötningsmedlet gör själva den tillsatta sötningen kalorifritt. Använder man vanligt socker blir det ju mer. Det bästa är ju trots allt att mumsa i sig bären helt färska, kanske redan ute från busken haha:)

Jo då, kvällen var lugn för mig del. Hade gräsligt svårt att somna igår bara vred och vände mig mycket länge. Själv?
Ha en fin fredag och trevlig helg.

2014-07-04 @ 06:13:57
URL: http://sessie.se
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2014-07-04 @ 11:24:03
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Beatrice

Ja jag försöker vara uppe och gå men de gör ont när jag är uppe.. Men måste så jag inte blir skadad för livet.
Jag gör inte mkt alls nu sj dÅ? kram kram

2014-07-04 @ 12:11:44
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: jasmine

sv;
ska till landet, sj? :)

2014-07-04 @ 12:42:55
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Clin

Sällskapsresan är bara så roliga =)
Jo men visst är det så. De borde flytta på sommarlovet till aug o september ist.
Fast idag har vi de lite varmt. Inget regn iaf ;)

2014-07-04 @ 14:53:40
URL: http://emmaclin.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0