Annonser från BloggPartner

Off The Bench!

 
Nu är snart Fotbolls VM 2014 över.
Jag har följt det med spänning den här gången.
Mer än vanligt må jag säga.
Många bra matcher har det varit, plus några konstiga.
Må väl så vara.
Alla matcher kan inte vara likadana.
 
Idag är det bronsmatchen.
Matchen som Gud glömde.
Som fotbollsspelare vill man ju spela om Guldet.
Inte om en tredejplats.
Lagen som möts är Brasilien - Holland.
Mitt tips är att Holland går segrare, med låt oss säga 4 mål mot 2.
Fast det kan bli en jämn kamp.
Brasilien vill väl inte BARA komma fyra i sitt eget VM mästerskap i fotboll på hemmaplan?
 
Finalen avgörs imorgon söndag, den 13/7-2014.
Lagen som möts är Tyskland - Argentina.
Jag bara hoppas att Messi gör sin bästa match i VM.
Jag bara hoppas Tyskland snärtas till av Argentina.
Jag tror det kan bli en mycket häftig match i alla avseenden.
Tyskland med ett uppeggat självförtroende efter deras strokross mot Brasilien i tisdags.
Plus då Argentina som kommer i ett underläge, vilket dem är mycket bättre än.
I slutändan lägger jag ändå mitt tips på att Argentina vinner med 3 mål mot 1.
Men vem vet?
 
Viktigast är dock att imorgon kväll 13/7 klockan 19:20 Svensk tid, (14:20 Brasiliansk tid).
Så kickar avslutningsceremonin igång.
Det kommer bli en stor Karnival från Rio De Janiero, där avslutningen och finalen kommer spelas.
Shakira kommer att vara där.
Kommer att bli så magiskt och episkt.
Längtar redan till hennes och Carlinhos Brown La La La (Brazil).
Sommarens mest spelade låt.
Pang.
Bom.
Träff.
WOW!
Sharkia ♥
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Clin

Så skönt att den jäkla fotbióllen snart är över ;)

Nä filmen var så dålig så jag stängde tvn och läste lite istället. Sen blev det en runda med hunden innan sängen =)

2014-07-12 @ 12:28:52
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Clin

Nä man märkes rätt så snabbt om den är bra eller inte :) Jag hatar att se dåliga filmer. Bara slöseri med min tid ;)

Ja idag h'nder de nog inte allt för mycket. Dålig väder här. Vad ska du själv göra?

2014-07-12 @ 13:21:21
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: J

sv:
jodå,sj? =)

2014-07-12 @ 14:34:04
URL: http://wiinkys.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0