Annonser från BloggPartner

Bubbligt Värre.

 
 
Jobbade från 06:45 imorse.
Riktigt segt att stiga upp, dagen efter broders student, men det gick sin väg.
Haha.
Jobbet gick smidigt och bra.
Hemma så väntade morfar, som skulle fira broder lite.
Vi skålade i bubbel.
Fick äta lite rester av gårdagens käk och fika med tårtan, blev en del över efter gårdagen.
Kvällen avnjuts med en hallonlakritscider och en baileys, plus lördagsgottis.
Har ni provat nya Plopp?
Kakturpäron.
Om inte?
Gör det genast.
Så goooooooooood.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kaktus/päron den har jag inte ens hört talas om. Jag brukar inte ha så bra koll på godis haha. Men den måste man ju nästan testa.

2014-06-15 @ 07:56:57
URL: http://sessie.se
Postat av: Clin

Vilka härliga bilder. Maten såg farligt god ut ;)
Det där ploppet har jag varit nyfiken på men inte vågat testa :P Var det gott?

2014-06-15 @ 12:08:21
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Alice

haha häftigt med zoo :P Själv älskar jag afrika-masker/figurer med en touch av Asien haha! Bor nära en prylaffär som har börjat ta in massa Buddha-figurer, hänger där inne lite titt som tätt, redan köpt 3 stycken haha!

För jag har svårt att få ut min kunskap när jag vet att det är ett måste, jag skulle kunna skriva en bok på fritiden, men får jag uppgift att skriva en novell så hittar jag inte ett enda ord, om du förstår vad jag menar. De enklaste blir de svåraste. Därför får jag ont i magen, jag känner press och blir stressad. Min mentor på högstadiet var väl medveten om min kunskap, formulering och sätt att skriva på och fick se massa texter, analyser jag gjort osv, men när jag skulle göra uppgifterna för G i svenskan gick det inte. Mamma fick göra dem åt mig, hahah!

såg inte invigningen, hörde inte ens något om det. Vilka matcher har du sätt än då? Kollat precis alla ja. haha

kram



2014-06-15 @ 12:49:10
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Det var bara öppningsmatchen på studentdagen, så missade inget. Den matchen var Kroatien värda en vinst, till och med hela brasilien höll med om att domarna gav dem vinsten. Komsikt att första målet kom av en real Madrid spelare, i fel mål ;))

Här har vi skrivit upp och tippat hur grupperna kommer sluta, åttondel och semi också osv :P tippar att Spanien slutar 3a i sin grupp, och floppar totalt, och visst fan går dem och förlorar mot Holland i första :P

Ja, tack vare mamma ja. Jag gjorde ju inget.

Haha jo visst, sålänge dem har rätt touch och färg haha :)

kram

2014-06-15 @ 13:33:48
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Beatrice

Ja du de undrar jag med hur sånt kan hända.. full och kunde väl inte simma..antar jag.
Nja skärrad va väl inte vi andra men hon va så klart de eftersom hon såg allt.

Jaha vad trevligt. fick han en bra student ? :)
Jo jag mår bra sj då?
Vad gör du ? kram

2014-06-15 @ 13:54:09
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Alice

Jag personligen tycker kryssningar är rätt törrt, sthlm - åland köper jag men inte kryssningar utomlands (nej ja räknar inte finland som utomlands på det sättet) :P

Ja men de spelar mindre roll om jag blev godkänd i betyget, det var inte jag som låg bakom betyget så inte mitt jobb, :P

vadå vad menar jag? ;D
fotboll alla dagar i en månad :P
Jag vet inte, ingen jättematch ikväll - den kommer imorgon. Men Schweiz-Ecuador kanske. Frankrikes spelare ser jag mest fram emot, men motståndet gör matchen sval. Frankrike må ha ett av VMs mest stjärnfyllda lag, men de spelar inge bra ihop. Men hoppas det går bra för min älskade Benzema ändå :P

kram

2014-06-15 @ 14:10:01
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: jasmine

sv:
jodå,sj? :)

2014-06-15 @ 16:41:55
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Alice

Kaktus och päron är vidrig, alldeles för sliskig i min smak :P

Var nog fyra år sen jag åkte birka senast. Men det är väl trevligt. Kommer ihåg hur sur jag var för att pappa vann hela tiden på maskinerna, medans ja förlora hela min hög med mynt haha!

De nationella spelade mindre roll. Kommer ej ihåg, klarade väl någon del. Brydde mig inte så mkt^^

Frankrike vinner mot Honduras. Men som lag borde de vara mycket bättre än vad de är, med pogba, benzema, ribery, greizmann.

Ecuador är ett av världens bästa lag på hemmaplan, otroligt säkra. Men borta - ett av de sämsta. Hoppas lite extra på Antonio Valencia och hans Ecuador nu.

kram

2014-06-15 @ 17:55:34
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Kristina ►ll

Hej!
Nu är vinnarna i veckans blogg korad, kolla in på min blogg för att se om det var just du som vann. Redan nu kan du anmäla dig till nästa veckas tävling! :)
http://pressplay.spotlife.se/2014/06/15/veckans-blogg-vinnare-och-ny-tavling/
Kram

2014-06-15 @ 18:20:31
URL: http://www.pressplay.spotlife.se
Postat av: Johan

Vilken sort är det på cidern? Låter spännande med hallonlakrits tycker jag :)

SV: Ja, så kan det vara här också.
Man tar ju bara studenten en gång i livet :)

Jag minns hela min student som om det vore igår, men det roligaste tyckte jag helt klart var att åka flak. vädret var kanon, strålande sol och 20-22 grader. En helt underbar dag var det!
Har du något särskilt minne så?

syster min är faktiskt på Rhodos nu. Hon och några tjejkompisar åkte dit direkt efter studenten. Lär vara riktigt bra där nere kan jag tänka mig :)

Ja, vem vet. Nya eluttag som kräver mindre elektricitet kanske blir det nya någon gång i framtiden?

2014-06-15 @ 22:43:16
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0