Annonser från BloggPartner

Flying Ford Angelina.

 
Idag har jag hängt på stan en sväng.
Fyndade en fluga jag ska ha på mig under min broders student, ser ut lite som en karamell.
Plus att jag gjorde andra små viktiga ärenden.
Fick dessutom se denna skönhet ovan.
Nämligen Flygande Ford Anglia, ur den andra filmen om Harry Potter & Hemligheternas Kammare.
Utställningen Harry Potter The Exhibition är just nu i Norrköping, för första gången någonsin i Europa.
Vilken jag givetvis ska besöka inom en snar framtid.
Men själva Flygande Ford Anglia, som Harry och Ron flyger utan lov, i andra Harry Potter filmen, är ett litet smakprov vad som väntas inne på utställningen.
Jag är så exalterad efter att ha sett provsmaket ovan.
Längtar så mycket efter att få befinna mig inne på den riktiga utställningen just nu.
 
Fredag redan och det innebär att jag kommer gå på en sjudagars period av jobb.
Heja mig.
Får se hur mycket bloggande det blir under veckan.
Några inlägg hoppas jag få till.
 
Ha en superdupermegabra helg allesammans.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Clin

Men åhh vad skoj =) Varför bor man inte närmre?!

2014-06-06 @ 11:56:16
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Johan

Wow, häftigt! Det kanske är något att da och kolla på :)

SV: Vad kul att du tycker det! Okunskapen är fortfarande stor ute i samhället om hur det faktiskt fungerar och därför tycker jag det är ett utmärkt sätt att sprida information sådär, så att folk verkligen ser och får en inblick i hur det faktiskt är och fungerar.

Yes, syrran hade bal för snart två veckor sedan och igår var det dags. Den stora dagen. tur med vädret hade de inte, men glada var de ändå och jag tror hon var jättenöjd med dagen i stort. Studenten är en väldigt speciell dag, något man minns för resten av sitt liv. Håller du inte med? :)

2014-06-06 @ 11:57:51
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0