Annonser från BloggPartner

A New Enemy Will Rise, A New Journey Will Begin.

Jag idag, när jag drack smoothie med hallon, päron, blodapelsin och is och vatten.
 
Ja livet bara rullar på.
Fram och tillbaka.
Sakta men säkert.
Jag har fått jobb för hela mars ut.
Nästa vecka, nämligen den 11 mars, ska jag på lite viktig jobbutbildning.
Jag känner att nu är drömmen att skaffa egen lägenhet.
Dock är det är så många sökanden.
Iallafall på alla lägenheter jag vill ha.
Typ som mest har det varit 700 sökanden.
SJUHUNDRA... =O
Kan ni förstå?
BYGG MER OCH FLER BOSTÄDER TACK PÅ FÖRHAND!
 
Imorgon är det semledagen.
Hoppas på att få äta minst en god fettisdagsbulle då.
Yummie.
Att få smälla i sig en semla, kan vara något av det godaste som finns.
Yeah!
 
Jobbar några timmar imorgon med.
Börjar klockan 14.
Jag tar ju alla pass jag kommer över och får tillgång till.
Varje jobbminut är värdefull.
Dessutom är det klart att jag har jobb hela sommaren.
Yeah.
Väntar bara på schemat nu.
 
På lördag är det mors födelsedag och det är Melodifestivalsfinalen.
Kan knappt bärga mig.
Ge mig lördag nu! =D
 
Kvällen kommer avslutas med något avsnitt av denna mycket underskattade serie:
 
Fantasynörd, det är jag det.
 
Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0