Annonser från BloggPartner

Λατρεύω Ελλάδα

 

Jag fullkomligen älskar Grekland.
Kulturen, historiken, antiken, musiken, människorna och ölivet osv osv.
Har varit på Rhodos, första bilden, en gång i livet, år 2012, mitt livs bästa resa och dit måste jag igen.
Jag älskar Elena Paparizou, andra bilden, grek-svenskan som sjunger som en gudinna, fick nya skivan på posten häromdagen, älskar vartenda spår.
 
Har ni något land som ni tycker om?
Som ni rest till?
Eller vill resa till?
Let me know.
 
Sagapo. ♥
 
Λατρεύω Ελλάδα
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

De var något av de första de fråga mig på akuten, om jag hade ont eller var stel i nacken. Tydligen något dåligt när det har med huvudet att göra.

Mjo de ä hon väl, hon ser väl på mig att jag är orolig och mår dåligt, ja menar inte ofta jag är så "nedstämd" och låta något påverka mig så stark. När jag väl är/gör det så är det på riktigt, eller vad man ska säga. Varit rätt yr under dagen, så hon var väl rädd att jag skulle falla ihop pladask ute om jag gick själv :)

Kollar du hockeyn? Sista avgörande :P
Ligger här som en stelopererad idiot i soffan med värmekudde på nacken haha.

Kram

2014-03-27 @ 19:21:11
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Aldrig haft problem med nacken förut. Håller detta i sig blir det akuten igen. Har inte ont i huvudet, de ä liksom bedövat typ. Känner jag med fingrarna på tinningen och upp mot pannan och ner till bakhuvudet är det som tandläkarbedövning som precis börjar släppa typ. En sån där pirrande obehaglig känsla.

Är liksom dåsig. Svårt att följa snabba saker med blicken, hade jätteproblem med att följa hockeyn igår tex, de gick för snabbt satt bara å rulla ögon typ.

Tycker halv åtta hos mig dött nu när inte Helge kommenterar, va ju han som gjorde programen roliga. Haha

Kram

2014-03-27 @ 20:06:12
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo de ä möjligt att det är så :) Inte nacken som är mitt största problem just nu. Fasar för att lägga mig ner, kan inte luta huvudet på kudden, domnar i hela huvudet. . Ändå vill jag bara sova liksom. Börjar bli helt svart under ögonen^^ annars brukar ja va likblek under ögonen när jag är trött. Vill bara ha ett svar på vad felet är. Får gå utan svar i 10 veckor. Något är det ju, hur normalt är det att helt från ingenstans känna såna obehagskänslor i huvudet.

Har bara sett ett program, hon ä säkert bra och omtyckt, men för mig är det inte riktigt samma sak längre :) såg du på helt sjukt (?) med Babben då, likheten med Angelina Jolie haha^^

Kram

2014-03-27 @ 20:32:49
Postat av: Alice

Min kommentar :P

2014-03-27 @ 20:33:19
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0