Annonser från BloggPartner

Lite Av Ett Försvarstal.

Jag har fått olika kommentarer, om min blogg, under min tid som bloggare här på animalcity.blogg.se.
Det har varit mycket positivt och en del har varit konstruktivt och några få har varit åt det negativa slaget.
Plus allt däremellan i kommentarsväg.
 
Jag driver den här bloggen för att jag tycker det är så förbaskat kul.
Jag gör det inte för något slags välgörenhetsskäl eller för att provocera eller för att alla andra gör det.
Alla bloggar inte.
Alla behöver inte blogga.
Men jag gör det.
 
Jag tycker om att lägga upp saker från mitt liv, mina intressen, vad jag tycker om.
Plus en massa annat, som kanske sticker i ögonen på folk.
Bryr mig faktiskt inte, vill ni inte se eller läsa.
Så behöver ni inte kolla.
 
Mycket är personligt, men jag har valt att inte vara "ända in på skinnet personlig".
Dels för att jag vill inte vara tillgänglig för allt och alla.
Alla behöver inte lära känna mig via nätet.
Jag väljer själv vilka som ska få lära känna mig så pass mycket.
Plus att jag har ett liv, som jag själv vill värna om.
Inte få "tips och trix" av andra, om hur jag borde leva mitt liv och inte.
Vi är alla olika individer.
Visst vi kan ha likadana intressen och vi kan se lika ut.
Men alltid finns det något som utmärker var och en av oss.
 
Ja jag är 20+ och ja jag älskar Disney.
(Nämnt detta vid flera tillfällen och nämner det igen, om det inte har märkts.)
Än sen.
Det är väl inte värre, än du som älskar hundar eller konst eller att baka.
Jag tycker också om att baka.
Hundar är fina varelser.
Konst är vackra ting.
Jag älskar Disney för att det är så förbaskat fint.
Det har en historia och jag är en samlare av Disney filmerna.
Disney är som en slags konst, för mig.
Jag älskar att gotta mig i extramaterial och historierna bakom filmerna, hur man exempelvis har ritat, animerat filmerna osv.
Orkar inte ta denna diskussion igen.
 
Jag vill avsluta med att jag också älskar all sorts film och många serier, jag samlar på filmer och serier, som jag älskar.
Jag älskar MUSIK och Melodifestivalen och Eurovision Song Contest.
 
Sanna Nielsen vann Melodifestivalen rättvist.
Sluta klaga på att hon inte kan sjunga, för hon sjunger skiten ur hela Sveriges Artistelit.
Läst  ett och annat, som unga svenskar skriver, på Youtube och olika forum, om Sanna Nielsen.
Väldigt mycket fult och väldigt osmakligt.
Vill ni lyssna på Avicii och Rihannas dataprogrammerade röster, så får ni göra det.
Men det är inte musik för mig.
Punkt slut.
 
Trevlig helg på er alla! =D
 
Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0