Annonser från BloggPartner

Go For Gold!

 
Här är min topp 26 av Eurovision Song Contest 2014.
(Alltså inte startordningen.)
 
Finalen går av stapeln klockan 21:00 ikväll, lördagen den 10 maj, i SVT1.
 
Kom igen nu bästa Sverige och Sanna Nielsen och Undo. ♥
Go for gold! =D
 
1. Sverige: Sanna Nielsen – ”Undo”
2. Ukraina: Maria Yaremchuk – ”Tick-Tock”
3. Nederländerna: The Common Linnets– ”Calm After The Storm”
4. Slovenien: Tinkara Kovač – ”Round And Round”
5. Österrike: Conchita Wurst – ”Rise Like A Phoenix”
6. Azerbajdzjan: Dilara Kazimova– ”Start A Fire”
7. Spanien: Ruth Lorenzo – ”Dancing In The Rain”
8. Tyskland: Elaiza – ”Is It Right”
9. Grekland: Freaky Fortune feat. RiskyKidd – ”Rise Up”
10. San Marino: Valentina Monetta – ”Maybe”
11. Montenegro: Sergej Cetkovic – ”Moj Svijet”
12. Polen: Donatan & Cleo – ”My Slowianie – We Are Slavic”
13. Danmark: Basim – ”Love Cliché Love Song”
 
14. Rumänien: Paula Seling & OVI – ”Miracle”
15. Ryssland: Tomalchevy Sisters– ”Shine”
16. Ungern: András Kállay-Saunders – ”Running”
17. Schweiz: Sebalter – ”Hunter Of Stars”
18. Storbritannien: Molly – ”Children Of The Universe”
19. Frankrike: Twin Twin – ”Moustache”
20. Italien: Emma Marrone – ”La Mia Città”
21. Finland: Softengine – ”Something Better”
22. Armenien: Aram MP3 – ”Not Alone”
23. Vitryssland: Teo – ”Cheesecake”
24. Island: Pollapönk – ”No Prejudice”
25. Malta: Firelight – ”Coming Home”
26. Norge: Carl Espen – ”Silent Storm”
 
Take Care<3

Comments
Postat av: JUNITJEJ

Jag har problem med att få upp embed-koderna till youtubeklippen. Jag klickar på dela och sedan står den bara och tuggar.

2014-05-10 @ 19:07:19
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Johan

Ja, vi hade ju inte riktigt samma toppbidrag, även om jag gillar Undo också. Utöver Sverige var det som sagt Danmark och Italien jag gillade bäst.

SV: För att den var lite rolig, Lettland :P

Ja, så är det ju, men då måste man ha en sådan där dag när allt klaffar.

Nja, jag tror inte det, inte vad jag vet iaf, men det finns säkert något förstamajtåg här i närheten. Linköping lär ju garanterat ha något.

2014-05-15 @ 12:01:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0