Annonser från BloggPartner

Hawaiian Holiday

 
Hej på er.
Hur mår ni?
Jag mår okey, efter allt.
Började runt 15 igår och jag gick och la mig för att vila.
Vaknade någon timme senare och var illamående.
Låg typ hela dagen igår och fram till lunch idag i sängen.
Usch, så jobbigt det är att vara sjuk.
Men nu mår jag mycket bättre och tackar mig själv det!
Jag tvingar i mig att äta, trots om jag är illamående eller sjuk.
Man måste äta, för att kroppen ska orka med att tillfriskna fortare.
 
Finns knappast något värre än att vara sjuk.
Att bara ligga stilla, eller ja vrida och vända på sig.
Inte hitta en bra position.
Inte kunna röra på sig.
Hela kroppen värker.
Försöka sova bort så mycket tid som möjligt.
Att kolla på film eller serie är jobbigt.
Att lyssna på musik är jobbigt.
Bara försöka andas och ta det så superlugnt man bara kan..
 
Önskar inte ens den sämste eller bäste att vara sjuk.
 
Jag drömmer mig iväg på "Hawaiian Holiday" a'la Walt Disney Treasures 1937 style, när jag ligger sjuk.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Usch, sånt är jobbigt!
Jo huvudvärk är jobbigt, men själv jublar jag när jag bara får vanlig huvudvärk, även om det gör ont :)

Jo hitta jätte fina kläder, blir ju bara så bebissjuk :P

Kram

2014-05-14 @ 19:19:44
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

vill å vill :P vem vill inte mysa med en bebis hela dagarna, men egna får vänta i några år ;D
haha, alltså har egentligen bara öga för en KÄÄÄR här i stan, meeeeeeeeeeen den tiden är ju förbi, haha! för att avslöja är det den mörkhåriga pöjkvaskern på bilden! :P Nej, jag ska ha en bohem/mörk/pablo osvaldo :P

haha jag känner igen mig :P

det är bra med mig, fick ta en migräntablett började pulsera över ögonbrynet, men nu är alla tecken på värk borta :)

kram





2014-05-14 @ 23:25:12
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Haha, du ska bara veta våra planer inför Portugal resan ;)
Man får iallafall drömma :P

Njae alltså den var väl inget speciell, men all sån musik blir alltid bättre när man är på plats i landet liksom, som när jag var i Turkiet avguda jag musiken de spela på hotellresturange där, äkta turkisk musik. Så Portugals bidrag skulle lätt få en att kvittra på Lissabons gator :P men inte hemma i soffan här i Sverige.

Jag har kollat fotboll, men precis slängt mig i säng nu, kolla lite Sportbladetshow nu innan jag somnar. Gör du då? :)

Kram

2014-05-14 @ 23:45:48
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Beatrice

Nja de är väl inte så jätte bra de sköter sig, visst de har vunnit alla matcher hittills men ändå de borde vunnit mkt större mot Norge..
Jag gör inte mkt alls. sj då?
Hur mår du?
För att de inte behöver nån hjälp i sommmar de är massa andra där då. kram

2014-05-15 @ 07:27:30
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: jasmine

sv:
ska strax kolla på en serie,sj? :)

2014-05-15 @ 15:45:41
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Moa

Styrelsen på NORF har valt att sparka Thereza som nu arrenderar ridskolan. Så jäkla tråkigt, vi tjejer älskar ju Thereza och hennes sätt att se på hästar och ridning och även hästarna - därför vill vi följa henne vad som än händer. Det blev lite strul hur allting skulle bli men vi har bestämt oss för att lämna NORF och de 3 jävlarna som är kvar i styrelsen och som står fast för beslutet att dem ska driva ridskolan i egen logi. Vi ska ut till Thereza på vikbolandet istället, där hon bor. Hoppas det blir bra efter allt :)

Senast du kommentera mådde du bra, så fort saker kan vända ju..? Hoppas du blir bättre snart! kram

2014-05-15 @ 17:09:08
URL: http://mildens.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0