Annonser från BloggPartner

Startordningen I Finalen Av Eurovision Song Contest 2014, Köpenhamn.

(Favoriter i fetstil.)

 

1) Ukraina: Maria Yaremchuk – ”Tick-Tock”

2) Vitryssland: Teo – ”Cheesecake”

3) Azerbajdzjan: Dilara Kazimova– ”Start A Fire”

4) Island: Pollapönk – ”No Prejudice”

5) Norge: Carl Espen – ”Silent Storm”

6) Rumänien: Paula Seling & OVI – ”Miracle”

7) Armenien: Aram MP3 – ”Not Alone”

8) Montenegro: Sergej Cetkovic – ”Moj Svijet”

9) Polen: Donatan & Cleo – ”My Slowianie – We Are Slavic”

10) Grekland: Freaky Fortune feat. RiskyKidd – ”Rise Up”

11) Österrike: Conchita Wurst – ”Rise Like A Phoenix”

12) Tyskland: Elaiza – ”Is It Right”

13) Sverige: Sanna Nielsen – ”Undo”

14) Frankrike: Twin Twin – ”Moustache”

15) Ryssland: Tomalchevy Sisters– ”Shine”

16) Italien: Emma Marrone – ”La Mia Città”

17) Slovenien: Tinkara Kovač – ”Round And Round”

18) Finland: Softengine – ”Something Better”

19) Spanien: Ruth Lorenzo – ”Dancing In The Rain”

20) Schweiz: Sebalter – ”Hunter Of Stars”

21) Ungern: András Kállay-Saunders – ”Running”

22) Malta: Firelight – ”Coming Home”

23) Danmark: Basim – ”Love Cliché Love Song”

24) Nederländerna: The Common Linnets– ”Calm After The Storm”

25) San Marino: Valentina Monetta – ”Maybe”

26) Storbritannien: Molly – ”Children Of The Universe”

 

Take Care<3


Comments
Postat av: Johan

Skit, gick inte Lettland vidare alltså? :P
tycker den skulle ha gjort det :D
Annars har jag inte hört så många låtar än så länge, men jag håller väl en extra tumme för Sverige och Danmark då. Gillar båda de låtarna :)

SV: Nej, men tyvärr är det den bistra sanningen. Så är det när man inte har konkurrenskraftigt motstånd på hemmaplan. det är ju där grunden läggs och har man då inget motstånd som kan mäta sig med det bästa, ja, då blir det svårt ute på tävlingar också.

Här är allt på Valborg :P

Ja, lite har jag lyssnat och funderar faktiskt på att se finalen imorgon, om det inte krockar med hockeyn. Har inte kollat TV-tiderna än :)

2014-05-09 @ 16:39:31
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Alice

Det har hon nog, gillar sjögran men föredrar kosovare från start och sjögran som inhopp :) sundhage har mitt förtroende å göra vilka byten som helst, hon är långt mkt bättre än hamren :P bara hon låter Fischer spela sina 90 på backen så ä ja nöjd ;D

Nej känns verkligen inte som maj :P
Men de kändes ju inte som april i april heller ;)

Gör du ikväll?
Kram

2014-05-09 @ 18:38:06
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Är finalen imorgon?

2014-05-09 @ 21:03:32
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Alice

Hon hade sina chanser, sisådär 2-3 stycken :)

Haha görvarmt, säger du gör eller säger du det för du vet att det används här ? :)

Jag har varit på fest, de va på tiden liksom^^ jag var färdig med alkoholen redan innan jag var 18. Nu känner jag mig dret törr som bara dricker typ en gång i månaden, om ens det :)

Kram

2014-05-10 @ 01:49:29
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jo de är nrbra med mig sj då?
Ne inte mkt ska snart åka hem och tvätta sen till killen igen sj då?
jo den va bra men halv skum faktiskt.
kram

2014-05-10 @ 09:37:42
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: haha nä men idag kanske ;)

2014-05-10 @ 11:37:17
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: tror du det? :) ja, jag kollar nog men har inga vinnar förhoppningar ;) men vi får väl se.

2014-05-10 @ 11:53:26
URL: http://efji.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0