Annonser från BloggPartner

Där Satt Den.

 
Trevlig helg på er alla.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

Haha fick min jacka förut också, med tanke på beställa :P blir verkligen inte bortskämd ofta men nu passade det sig ;D

Ens brodern är hos flickvännen, andra brodern är hos sin fader, mor är hos särbon. Har morfar-spöket här, så helt ensam är jag ju inte ;D

Lyssnar på min heliga spotifylista.
Såg lite av dark shadows medans jag åt förut, aldrig fastnat för den dock. Men håller delvis med om Tim Burton, 8/10 blir filmerna riktigt bra. Annorlunda också, och Johnny Depp är en av se bästa skådisarna, snyggaste också för den delen haha.

Haha ska nog lägga mig och kolla på Disneys hocuspocus, vilka minnen jag har till den filmen, helt sjukt! Känner lite halloween och hocus pocus feeling här så det passar väl bra.

Kram

2014-10-19 @ 00:38:13
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0