Annonser från BloggPartner

Förändringar.

Före:
Photo: #thismorningintheshower #beforemynewhaircut #newhaircut #before #after #selfie #självis #love #kärlek #eyes #ögon #lips #läppar #amazing #hey #yeah #best #thebest #gay #guy #boy #man #manboy #glasses #bästa #bäst #followme #followforfollow #hardwork
 
Efter:
 
Den här helgen står vi alla för stora förändringar.
Vi har Riksdagsval på Söndag, då går vi svenskar och röstar, på den inriktning vi tror är bäst för Sverige.
Hoppas att alla mina läsare, som kan, går och röstar, eller om ni redan har förtidsröstat.
För att rösta i ett Val, är en Demokratisk rättighet, enligt mig.
Det är den enda chansen man kan förändra något via, om man själv inte är politiskt aktiv o.dyl.
 
Själv valde jag också att köra på en egen förändring.
Jag har förändrat min frisyr.
Perfekt och skönt att slippa se halvt, mellan utväxt snagg något mer i det närmaste.
 
Hoppas ni har det bra.
I helgen jobbar jag lördag kväll.
Sedan jobbar jag söndag natt emot måndag.
Min allra första jobbarnatt, riktigt spänd och förväntansfull.
Vaken natt är det, med allt vad det innebär.
Spännande.
Detta är en förändring för mig med, jag som var lite smått skeptisk till att jobba natt innan, med dygnsrytm osv.
Får tanka mig med kaffe+mjölk och en massa bars och nötter.
 
Ha en superbra helg.
Glöm inte att rösta på söndag
Din röst gör skillnad!
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hatar att jobba natt. Eller inte det med att man ska vara vaken, men när man kommer hem och ska sova - helt omöjligt. Haha. Hoppas du har lättare att sova på måndag morgon än vad jag hade den perioden i mitt liv jag jobbade natt:)

2014-09-13 @ 09:53:44
URL: http://sessie.se
Postat av: J

jobbar du som undersköterska? :)

sv:
vilka röstar du på imorgon? =)

2014-09-13 @ 16:09:05
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: J

sv:
jag skulle röstat på fi så dem kommer in! Annars V:)

2014-09-13 @ 16:28:26
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo men om man jobbar natt igen så måste man ju försöka sova på lite på dagen. Under en julperiod som jag jobbade på posten så var det verkligen ett mördande nattschema med många många nätter på raden och då går det inte att hålla sig vaken hela dagen eftersom man skulle på och jobba igen på kvällen. Förstår du hur jag menar.
Men du kanske bara har en natt och sen är lite ledig?

2014-09-14 @ 09:16:05
URL: http://sessie.se
Postat av: J

sv;
röstat än?=)

2014-09-14 @ 13:24:05
URL: http://wiinkys.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0