Annonser från BloggPartner

Rösta För Oändligheten Och Vidare.

(På jobbet igår kväll.)
 
Blev att jobba idag med.
15-20.
Hade blivit bokad imorse.
Sådant är sååå surt.
Gillar verkligen inte att bli bokad samma dag, man ska jobba.
En dag innan är nästan, men bara okej.
Framförallt när jag ändå jobbade till 21 igår och allt var lugnt.
 
Hoppas på en förändring efter valet.
Alla osäkra anställningar ska bort!!!
NU!
Vinner den rödgröna sidan, så ska alla osäkra anställningar inom vården bytas ut till riktiga tjänster.
Det är allt jag vill!
 
Rösta rätt på söndag den 14 september 2014.
Rösta för förändring.
Inte rösta kvar det som är.
Rösta för framtiden.
Rösta för Sverige.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jojo, men det är svårt att förklara för någon annan.

2014-09-10 @ 14:45:42
URL: http://sessie.se
Postat av: izabelle

Jaha haha :) ja det är enkelt att göra. Ahaa har aldrig sett det men får titta efter. Jag är sjuk så det är inte så bra haha , sj då? Kram

2014-09-10 @ 18:47:36
URL: http://nattstad.se/izabellesss
Postat av: Clin

Ja kvartsamtalet gick jätte bra. Hon är så duktig i skolan :D


Usch för apelsinjuice :P Men vitlök äter jag massor =) Känner mig frusen och slö än men de händer inte mer än så
Hur känner du dig?

Med mig är allt bara bra =)
kram

2014-09-10 @ 19:57:33
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Klart man ska rösta och på rätt.

2014-09-10 @ 22:16:16
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Johan

Jag håller med dig där!

SV: Haha, det är faktiskt inte klart än :P
Vi har inte riktigt haft tid att flytta om möbler och grejer än, men nästa vecka blir det nog av, men det lutar nog åt att ha soffan mellan dörrarna där :)
Det beror ju på var du har bluerayspelaren ;)
Men jo, TV:n har du ju oftast rakt framför dig och basen ska som sagt också vara så centrerad som möjligt. Sedan finns det ju dem som vill ha basen i ett hörn, för att få ytterligare tryck med hjälp av väggarna, och vissa placerar den under/bakom soffan, för att få extra levande filmupplevelse, men när man lyssnar på mysik är det inte optimalt att ha det så.

Nej, det blir nog en separat tvättmaskin och en separat torktumlare :)

Ja, nu är förkylningen borrta! Jätteskönt är det :)

En halvtimmes promenad rätckrgott och väl tycker jag, men ibland är det skönt med riktigt långa promenader :)

Haha ja, nu har jag kollat litegrann på skolan iaf :P

2014-09-11 @ 12:14:05
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: izabelle

Det var leonardo dicaprio haha , så söt! Han ser nästan svensk ut där. Nja eller resorb brukar hjälpa när man tappat mycket väska, tex efter magsjuka eller under feber, den gör otroligt mycket. Jag låg nyss döende och sen tog ja en sån och nu har jag äntligen fått tillbaka aptiten :) vad skönt för dej, känns som jag har haft alla sjukdomar på samma gång: feber, maginfluensa, förkylning osv
. Kram

2014-09-11 @ 12:22:07
URL: http://nattstad.se/izabellesss

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0