Annonser från BloggPartner

Häruppeovanför.

 
Söndagar kan vara superbra ibland.
När man hinner med en del.
Idag har jag hunnit med en långpromenad, tvätt och lite städ.
Dessutom har jag varit på bästa kusins kalas.
Erik fyller tonåring på tisdag, men vi firade honom idag.
Love you. ♥
 
Ser ni mina fina nya rosa hörlurar häruppeovanför?
Sony är mitt märke alltså.
Har en Sony dator, Sony mobil, Sony tv och Sony hörlurar.
Vilken kvalitet må jag säga.
Sony någon?
 
Har ni haft en bra helg? =D
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

Där du bor kanske man förlorar på det, inte här. Sen tror jag ingen partner dör utan den andra 4 dagar i veckan, när man är 50-60+ man behöver ju inte slicka varandra i röven bara för man har ett förhållande. För dessa två är det tom bra att vardagen set ut som den gör, finns väl anledningar till att man är särbos och inte sambos. Vissa personer är beroende av sin partners närvaro varje dag, andra tycker om distansen som blir emellanåt.

Ja det vore najs. Dock skulle jag ibte välja länder som Australien och Japan som Morgan och Ola ;P inte heller Kanarieöarna och "allclouds" eller hur de nu uttala all inclusive ;P

Kram

2015-04-26 @ 17:27:07
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Jag försökte komma i säng tidigt igår, efter två timmars promenad satte jag mig med min hälsodeklaration för att få den klar :P sen hoppa jag i säng vid 21, men somnade såklart inte förrän runt 23.30 iallafall, så runt 4 timmars sömn har jag fått inatt haha! Tagga kunskap/IQ-test kl 12 not.

Händer idag?
Kram

2015-04-27 @ 05:06:07
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Fina hörlurar:)

Oj vad mycket fika, men är det kalas så är det:)

2015-04-27 @ 16:36:21
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: J

va gott!

sv;
ja se den =D men inte i 3d!

2015-04-27 @ 17:08:13
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Alice

Har gjort alla tester och undersökningar förutom cykel, som inte hanns med innan det "stängde" så nu är det sängläge. Har ju fått siffran jag först å främst satsat på, men hos psykologen fick jag 8/9 vad det verkar som. Den som lever får se, vet bara att det är Få utbildningsplatser kvar på heltid, och fler deltid.

Kram

2015-04-27 @ 17:53:29
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Johan

Söndagar kan vara superbra, även om man inte hinner med så mycket ;)

Jag hade en Sony CD-freestyle back in the days och senare en Sony mp3. Båda två var riktigt bra, i synnerhet mp3:n :)

SV: Då får vi hoppas att du ändå får tag i någon bostad snart då :)

Ja exakt. Klart man ska tro på guld när man åker till tex ett VM, men sedan är det kanske inte realistiskt att ta det där guldet. Med det alltså sagt att man inte behöver deppa sönder om man missar guld. En nation som Italien kan vara grymt nöjda bara genom att ta sig till kvartsfinal, medan det för tex Ryssland är en gigantisk flopp att få respass redan i kvarten.

2015-05-01 @ 20:39:34
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0