Annonser från BloggPartner

GOD JUL ♥ GOTT NYTT ÅR

 
 
 GOD JUL
GOTT NYTT ÅR
 
 
Ta hand om varandra och njut av tiden tillsammans.
Ät gott.
Må gott.
Glöm bort dina bekymmer, sorger och besvär.
Var glad för det du har.
Och hoppas att du varit lika snäller, som jag varit i år. =D
 
 
Tillönskas alla mina läsare, följare och stalkers. 
Har inte varit mitt bästa bloggår, jag har jobbat massor och inte haft tid helt enkelt.
Får bli bättring och skärpning.
Bildfunktionen här på Blogg.se har lagt av också?
 
Så min GOD JUL-hälsning får bestå av två bildvideoklipp med bilder från tidigare jular.
Jular då vi hade snö. =D
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Bea

Just nu väntar jag på att killen ska sluta jobba så vi kan åka och handla mat.. sj då?
Jag har de inte alls speciellt bra har sjukt sjukt ont i dag sj då? kram

2015-12-23 @ 13:37:34
URL: http://nouw.com/beahedvind
Postat av: Bea

Vi kommer inte fira jul knappt med tanke på att mormor fortfarande ligger inne så bryr mig inte om julmaten.. Men ja de har mina föräldarar.
sj då?
God jul kram

2015-12-24 @ 10:38:59
URL: http://nouw.com/beahedvind
Postat av: Bea

Vi hade det helt okej, sj dÅ? :)
jag gör inte mycket alls nu sj då? kram

2015-12-25 @ 10:11:43
URL: http://nouw.com/beahedvind
Postat av: schumacher4ever.blogg.se

Ja, snön var väl det enda som påtagligt saknades under julen i år... Jag fick t.o.m. byta till vårjacka och sneakers när vi var hemma och hämtade en grej på julafton...

SV: Härligt att du tycker det, och tack! Det blir kanske mer sådant i framtiden då :)

Ja, det är modigt gjort, men jag står fast vid att Carolas version ändå är bättre :P

Ja, under julafton och juldagen har jag kopplat bort det, men i onsdags och idag har jag suttit med det i femton timmar, så snart är jag halvvägs :)

Hoppas att du hade en precis sådär fin jul som alla vill ha! :)

2015-12-26 @ 16:43:53
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0