Annonser från BloggPartner

Doyouwanttobuildasnowman?

 
Fotade mig ute för en kort stund sedan, i min nya mössa, som jag inte hunnit visa er än.
Inköpt på H&M mellandagsrea för endast 30 riksdaler.
Billigt, billigt.
(Bilden blev en aningen suddig, men den ser ut som en gammaldagsbild, alltid något?)
 
Jag börjar sakta, men säkert, komma tillbaka ifrån förkylningen/febern/influensan.
Har ont i skallebanken bara.
Tror att det är virusens sista kamp för överlevnad?
Jag hoppas på det.
Vad annars?
 
Har idag hunnit med att städa bort julen, alla tomtar och pynt osv.
Bara belysningen i fönstrena och julgranen kvar.
Men de får stå kvar några dagar till, det är ju så mysigt med all annan belysning än tråkiga lampor.
 
Hållit lite koll på den pågående Tour De Ski.
Heja alla svenskor och svenskar.
Det går riktigt bra ju! 
Heja Sverige! =D
 
Jag har också kollat in lite nätreor jag ska beställa lite ifrån:
 
CDON
Disneystore
H&M
 
Tack för era kommentarer förresten hörreni, utan dem ingen blogg ju!
 
Nu ska jag sätta igång en film eller så och bara njuta.
Värmde mig en alkoholfri glögg med.
Ville bara kika in och uppdatera lite och checka läget.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Josefine

Sorgligt att städa bort julen :(

2015-01-07 @ 22:34:20
URL: http://wellwhynot.blogg.se
Postat av: Alice

Det handlar om erfarenhet och utveckling vetdu :P nästa år är de ett år äldre och spelar antagligen mer likt de du förväntade dig att de skulle göra nu :P

Vi slutade när alla utom jag och brorsans tjej gått i konkurs ;D men hon hade sisådär 40 tusen mer än mig.

Haha hade alltid mössa när jag var yngre, fast inte sån där tight ;D fan hur ja var.

Kram

2015-01-08 @ 10:15:28
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Här är all jul bortstädad:( Väldigt sorgligt känns det faktiskt. Skönt att höra att du är på bättringsvägen.

2015-01-08 @ 12:19:48
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Johan

Skönt att du börjar bli bättre nu iaf! Jag har också blivit sjuk nu...

SV: Ja, några bra låtar har hon gjort, Cascada :)

Haha okej, om du vill ha det så, då kör vi på nörd istället :D


Varför hann du inte njuta av julen som du brukar då tror du?

Jad, det är en del tävlingar, både i Sverige och utomlands, träningsläger och inte minst den oerhört viktiga vägen mot EM i sommar...

2015-01-09 @ 17:29:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0