Annonser från BloggPartner

Heartbroken Story.

 
 
Förlåt för dålig uppdatering.
Men jag vill bli bättre ser ni.
Så mycket pågår i min tankeverkstad just nu.
Inget dåligt, bara positiva saker såklart. =D
Snart är det Jul, igen, det är ofattbart.
 
Kollade på Disney och Pixars 17e klassiker, Hitta Doris ikväll, och den var fantastisk.
Jag bara måste se den igen, snart.
Vilken hjärtskärande historia.
 
En fråga:
Någon som vet hur man bäddar in videos på nya Youtube?
 

 
Sorry for bad updates.
But I will get better.
So lot is going on to my mind right now.
Nothing bad, just positive things. =D
Soon it's really Christmas, again, it's unbelievable.
 
Watched Disney and Pixars 17th classic, Finding Dory tonight, and it was amazing.
I just must watch it again, soon.
Such a heartbroken story.
 
One question:
Anyone who knows how to embed videos on the new Youtube?
 
 
Love & Peace ♥

Comments
Postat av: Johan

Hur då bädda in menar du? själva Youtube? Eller Youtubeklipp på bloggen?

SV: Det känns väldigt bra att det är december nu tycker jag! Bara kylan som saknas nu :)
Nej, det blir ingen julkalender i år. Sambon har en vanlig skrapkalender och så har hon tillverkat nåot slag egen kalender, men jag har ingen :)
Har du det?

Ja verkligen, älskar alla juldofter! Saffran, glögg, pepparkakor, nejlikor, ja, u name it :)

Okej, men det är ungefär som vi brukar göra då. Vi brukar dela upp det mellan oss, så någon fixar köttbullar, någon fixar prinskorv, någon fixar Jansson osv osv. :)

Ja, utbildningen har gett mig enormt mycket får jag säga! Framförallt har jag blivit ännu mer medveten om hur alla bitar i hänger ihop och påverlivspusslet kar varandra, hur och på vilket sätt alla bitar är viktiga för att kunna prestera och inte minst hur man planerar och lägger upp en träningsplan med allt vad den innebär :)

Nej, det skulle jag inte klassa som ett beroende. Det går ju så lång tid mellan gångerna du äter pizza då, så det blir inte kontinuerligt på det sättet. Sen är det kanske inte så bra att äta så mycket pizza ändå, en pizza i veckan är ju ändå ganska mycket...

2016-12-06 @ 18:40:32
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Sverigeserien och SM är tyvärr inte samma sak. Man kan kanske säga att Sverigeserien är ett slags SM på breddnivå. SM spelas alltid som en vanlig turnering, över en helg. Där måste du ha licens för att få vara med, alltså att du får se max 10%, precis som under större mästerskap. Sverigeserrien spelas, som jag skrev, i fyra omgångar med sex matcher i varje omgång. Serien startade för några år sedan för att breddlagen i sverige skulle få fler matchtillfällen. Så Svenska mästare är vi inte, vårt klubblag brukar bli sist på SM, men mästare av Svetigeserien är vi och det känns bra! Det är första gången vi vinner serien, vi slutade tvåa förra året och innan dess har vi aldrig fått medalj, så det går helt klart åt rätt håll :)

Du trycker på "Dela". Sedan trycker du på "Bädda in". Då får du upp inbäddningskoden :)

Jag funderade på en lite dyrare chokladkalender, för tycker inte de vanliga är särskilt goda, men det blev ingen sådan heller :P

Nja, vi har inget eget julbord på hemmaplan. vi har bara det där som alla bidrar med lite var till och det räcker gott och väl tycker jag. Är inet större fan av julmat faktiskt :P

Det gör aldrig jag. Fryser in eller sparar pizza alltså... ;)

2016-12-06 @ 21:00:31
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Jag var inne på Youtube när jag skickade den där kommentaren igår. Jag hittar "bädda in", men jag använder gamla Internet explorer 9, så det är möjligt att det inte ser likadant ut där som i andra browsers, men i IE9 hittar jag iaf koden för att bädda in :)

Ja precis, det gjorde vi och det känns grymt!
Nja, Allsvenskan eller SHL är ju ligor för de absolut bästa i Sverige. Så är det väl inte riktigt i Sverigeserien, men en serie är det ju iaf... vet inte riktigt vad man kan jämföra med... :P

Ja, typ Linds eller liknande. Det är betydligt godare än "vanliga chokladkalendrar" :)

Ja exakt, det håller jag med om! Att bara umgås på julen, även om själva maten kanske inte är den godaste, det är oslagbart! Älskar det! :)

Jag får aldrig pizza över :P haha

2016-12-07 @ 17:21:24
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

S Nej, i Sverige är det den enda. Annars är det mest tävlingar över en helg, där man spelar fem-sex-sju matcher och sedan står ett lag som segrare, ungefär som en omgång av Sverigeserien, bara att den inte ingår i någon serie.
Hänger du med? :)

Jadu, jag har önskat mig lite allt möjligt, men det bästa jag kan få är en jul precis som den brukar vara, med släjt och familj, bara umgås och ha det fint, mysigt och trevligt, som vi alltid brukar ha :)
Du då, är det samma sak för dig? :)

Veckan har varit ganska lugn faktiskt. Har tränat mindre än vad jag skulle ha gjort, men det beror mest på att min ledsagare har varit tvungen att prioritera annat, så jag har fått en del skolarbete jort och så har jag städat och fixat lite här hemma :)
hur har din vecka varit?

2016-12-09 @ 21:51:05
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Hur kommer du att fira julen i år?

2016-12-10 @ 22:23:14
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: JUNITJEJ

Dela med dig av dina positiva tankar!!!

2016-12-16 @ 21:29:44
URL: http://www.junitjejen.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0