Annonser från BloggPartner

Totally Crazy In Love For This Most Wonderful Time Of The Year!

 
 
Gör mitt bästa för att pynta och fixa här hemma till Första Advent och Jul.
Så himla underbart mysigt.
Älskar den här tiden på året så himla mycket!
Varför då inte passa på att pynta upp bloggen i lite "Jul-skrud"?
 

 
Doing my best to decorate and prepare for the First Advent and Christmas at home.
So amazingly wonderfully cosy.
Totally crazy in love for this most wonderful time of the year!
And why not do my blog a little bit more "Christmas-spirited"?
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Johan

Det är bara snön och lite kyla som fattas, sen är det perfekt! :D

SV: Haha j, ellerhur, bättre sent än aldrig :P
Jag vet inte exakt vad jag vill göra, men jobba med människor på nåågot sätt iaf :)

Det blir lite ljusstakar, stjärnor och dukar nu och så åker tomtarna upp lite senare :)
Du då? Allt på en gång?
Jag ska till Stockholm nu i helgen :)

Ja precis, vitt ska ju oftast vara kylt och rött rumstempererat. Folk är vana vid det och temperaturen sitter djupare rotad än själva smaken för vilket vi det är :)

Gör alla köttbullar hos er?
Vi brukar dela upp det, å sålla fixar lite var. Prinskorv brukar hamna på mitt bord, för det är enkelt och jag behöver inte göra så mycket :P haha

2016-11-24 @ 17:14:41
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0