Annonser från BloggPartner

Teaser Trailer: Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

 
 
Wow!
Så länge som jag längtat och väntat på den här.
Och den är äntligen här!
Trailern för:
 
Pirates Of The Caribbean 5 - Dead Men Tell No Tales
 
Kommer på bio i maj 2017, över hela världen.
Trailern ser fantastisk ut.
Jag älskar känslorna i en Pirates Of The Caribbean film.
 
Jack Sparrow är tillbaka!
 

 
Wow!
For how long I have been longing and waiting for this.
And it's finally here!
The trailer for:
 
Pirates Of The Caribbean 5 - Dead Men Tell No Tales
 
Coming to cinemas May 2017, all over the world.
The trailer looks awesome.
I love the feelings in a Pirates Of The Caribbean movie.
 
Jack Sparrow Is Back!
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

Det handlar om matchplan och tränartaktik lika mycket som det handlar om inställningen, går barca en match mot celta, "stora" mot "lilla", kan man som "storlag" lätt tänka att "detta vinner vi enkelt" då blir det ett mer arrogant spel vilket leder till misslyckade passningar och kontringar i fel lägen, för det "lilla laget" går alltid ut till MAX och kämpar mot de stora som IBLAND tror deras blotta närvaro får bollen att rulla i mål. Och sedan är det så med Barca, att de spelar nästan alltid med samma folk, inte så mycket rotation som t.ex Real, och det beror på att de inte har en lika stark bredd i sin trupp. De kan inte ersätta Iniesta och Busquets på mitten, eller de tre där framme. Medans i Real är det sådana spelare som James, Isco, Morata, Vasquez som sitter på bänken. Den enda "vi" egentligen inte klarar oss utan är Modric, och Casemiro har det visat sig.

Barca tröttar ut sig. Förra säsongen gick ju barca som tåget fram till de sista veckorna av säsongen, då de förlora och spelade oavgjort typ match efter match. Det var ju då Real tog ikapp sjuka poäng, poäng som de förlorade i början av säsongen pga skador på just Modric, även Bale.

Celta tex har inte spelat en enda dålig match denna säsong, deras poäng är inte rättvis. De har ÄGT matcher, och varit SÅ nära att vinna varenda en, men de har fallit på målsnöret. På denna nivån kan de räcka med att en spelare har en dålig dag på jobbet, att de missar en mottagning eller en crossboll.

Dels ska jag börja om PLL, för jag har helt tappat bort var jag var. Sedan var jag helt fast i Grey's anatomy, alltså FAST, sedan tappa jag flowet pga plugg. Hann till säsong 3, av typ en miljon! :P Sedan har jag Jane the Virgin säsong 2, plöjde hela säsong 1 på en vecka förra vintern, en av mina nya favoritserier helt klart haha!

jag krigar på :P Ja, älskar att jag äntligen får gosa ner mig i den. Jag är ingen sommar-mode-människa. älskar att gå runt i min stora dunjacka och kunna ha den uppknäppt utan att frysa, då är det perfekt :P så jag trivs nu, men kallare behöver det inte bli.

kram

2016-10-05 @ 21:04:15
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Oh, vill se!

2016-10-06 @ 23:16:22
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Alice

Yes oftast är det lättare som underdog för de har inget att förlora, men bara för att man är underdog betyder det inte att man automatiskt kommer göra stordåd. Såklart surt att sverige förlora finalen mot Tyskland men det var faktiskt första gången någonsin jag inte gick in i min typiska "depression" efter en förlust i ett mästerskap som innebär slutet. Supernöjd över silvret och såg det inte alls som en förlust. Men att de var just mot tyskarna var en smäll. Var ju i Gbg å såg semifinalen mellan just Sverige Tyskland i senaste EM, såklart var det ju den jävla Marozsan som nätade och avgjorde även där.

Jag stör mig lite på det dåliga skådespelet i PLL, och att det är lite "B" men samtidigt är väl de också charmen. För spänningen finns ju. Men skådespelandet kunde ju varit snäppet vassare.

Gillar deras jackor, så du gjorde ett bra val av jacka antar jag ;) trots jag inte vet färg och modell. Köpte ju en jacka förra vintern för typ halva reapriset, 1000kr. Dock letar jag nu efter en coat att ha som omväxling när jag känner för att tillfälligt lämna "orten" och bli mer "classy" haha! Hittade en brun rutig jag blev kär i men priset på 5000kr var ju en besvikelse :p har kört på Urban Classic Quilt bomber sedan augusti men börjar bli för kallt nu :p

Kram



2016-10-07 @ 18:22:57
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0