Annonser från BloggPartner

A Kiss Under The Moonlight

 
 
With Love ♥ Dan

Comments
Postat av: Alice

Själv är jag en sucker för street och sportstylen, så händer ju att jag klickar hem tex adidas och fila-tishor emellanåt, trots de oftast kostar minst 299kr st. Var sjukt längesen jag handlade på H&M, de har ju en del snyggt på herravdelningen faktiskt. Brukar oftast shoppa tishor på herravdelningen pga de är lite längre än damernas som helst ska sluta vid naveln.
Mammas särbo brukar spela en del på trav, han har spelat in några tusenlappar under sina dagar. Var väl inte så länge sen han spelade hem 8.000kr, och sedan dra in en sån där skön Norge-lön varje månad på det #kaching.

Kom hem från Polen igår. Är så sjukt trött, har liksom kört 2 "dygningar" på mindre än en vecka. Somnade mitt under pågående supercup-finalen mellan real och Barca igår, inte likt mig haha. Har annars haft en fin vecka och en fin resa, om man bortser från mitt sjuka lock i höger öra efter flygning med förkylning. Har gått och blivit en sådan där människa med öron-problem efter influensan jag hade i julas, med öron och hörselgångsinflammation.

Kram

2017-08-17 @ 12:42:01
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Har du skaffat Spotify eller kör du youtube fortfarande? ;D Shoppar typ aldrig i fysiska butiker längre, går sällan på stan överhuvdtaget. Brukar gå att pressa priserna rätt bra över nätet. Enda gången jag MÅSTE shoppa i fysisk butik är när det gäller löparskor haha ;D

Polen levererade även denna gång, mysigt att vara där med familjen. Pågår en av Europas allra största marknader i Gdansk nu, lyckades omedvetet tajma in det. Varje gata var typ fullt av olika stånd med prylar osv. Så det var kul. Och jag är så såld på alla dessa färgglada hus. Kan så tänka mig att flytta dit ett halvår. Det är så mysigt och charmigt där. Åk dit :p

Kram

Haha dels på ditresan, planet gick 06.30 vi åkte hemifrån kl 23. Jag körde. Noll tid för sömn. Likaså hemresan, även om flyget gick lite senare.

2017-08-17 @ 18:57:32
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Har du inga bra listor att dela med dig av? ;)

Billigt att både flyga dit och leva där. Finns som sagt enkelbiljetter för under 100kr, ibland så låga som 40kr. Löjligt billigt att bo om man jämför med Sverige. Butiksgräddat bröd 5-6kr /limpan, 1.5L pepsi 4-5kr, 8-pack ölkorv 10-12kr, kebabrulle 20-25kr, pizza och pastarätter på en FIN restaurang 50-65kr, pizza från en vanlig pizzeria kostar runt 25-40kr. Om man gillar alkohol är man väl i himmelriket där, 50cl cider och öl för 3-6kr :P så man kan absolut bo billigt. Fanns en fräsch lägenhet 3rok till salu mitt i gamla stan för 350.000kr med en månadshyra på 1000kr, prutning av priset var OK :P Annat än här på Hammarö där man inte ens får en tom tomt för under 800.000kr, vill man kan man i detta nu köpa en tomt med utgångspris 900.000kr på västra skagene och bli granne med världens sötaste Lars Lerin, haha! ;D så visst är det skillnad.

Inte handlat därifrån ännu, men är inne och kikar ibland. Försöker deala med min mor att vi kan ge fan i att köpa bas-stuff på ica och beställa tillsammans därifrån istället :P
kram

2017-08-17 @ 22:45:34
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0