Annonser från BloggPartner

Comeback.

Den senaste månaden har jag har legat sjuk, bokstavligt talat kan man säga.
Insjuknade dagarna innan Midsommar.
Har varit väldigt illa och inte haft någon ork.
Hela kroppen har varit utslagen.
Vården har fungerat, men jag fick inte rätt hjälp till en början.
Till slut fick jag väl "rätt" läkare.
Nu mår jag skapligt, vågar inte säga att jag är fullt frisk ännu.
Dock så håller jag hoppet uppe och hoppas.. hoppas..
 
De senaste dagarna har har jag däremot fått inspirationen tillbaka och har gjort lite av en Youtube comeback.
Kolla gärna in mina videos om du har en liten stund över.
Sök efter Danten89 eller så klickar du bara dig vidare, via en av videorna nedanför.
 
 
 
 
 
With Love ♥ Dan

Comments
Postat av: Alice

alltså jag ogillar att spendera pengar men men när det gäller skor har helt slutat köpa billiga från typ skopunkten, dels för ja anser dyrare skor är snyggare, de håller längre och sen för att ja tyvärr är en sucker för sneakers som adidas och Nike. Sneaky Steves kollektion ä just nu de snyggaste kängorna jag vet, har ett par bruna "hook", köptes på rea för 900kr. Är det kingdom du har eller? Har för mig att de var den enda skon med fluff i.
Dyraste skoköpet jag gjort är väl ett par kängor för 1300kr. Annars brukar ja faktiskt bara köpa skor på rea. Kommer bli farligt den dagen ja lever på annat än A-kassa, har våta drömmar om att köpa ett par nya sneakers eller kängor varje månad hahah.

Helgen har varit lugnt, haft förkylningskänslor och lätt feber ett tag nu, och idag kom det "riktiga" halsontet som kommer vara några dagar. Är så sjukt drygt för ja har inte många dagar ja känner mig helt frisk på. innan en förkylning bryter ut "på riktigt" brukar jag ha känningar minst en dag i veckan - i flera veckor! känningar som lätt feber, orkeslös och halsont som nästa dag är borta. Men nu har den riktiga förkylningen nog börjat bryta ut, varit sängliggandes typ hela dagen.
Det går framåt för dig och din sjukdom?
Kram

2017-08-07 @ 00:02:43
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad har du varit för sjuk? Har varit lite fundersam över varför du inte bloggat som du brukade men nu fick jag en förklaring. Hoppas du mår bättre snart!

Sv: jag mår helt okej, känner mig mer trött än vanligt. Jag antar att det har med graviditeten att göra. Han är ju fortfarande inte ploppat ut :/ verkar trivas väldigt bra där inne i magen!

2017-08-09 @ 18:09:09
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Sandra

Usch då :( låter inte alls kul! Hoppas verkligen du blir bättre snart :)
Ja, nu tar jag en dag i sänder. Har inga som helst känningar på att han är på väg ut men sambon tror att han kommer till helgen!

2017-08-10 @ 17:07:53
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Sandra

Man var ju lite otålig och irriterad mot slutet. Man kände sig som en vandrande köttbulle men nu är han äntligen här :D
Kroppen är i någon slags eurofi. Har jätteont egentligen men ignorerar det och stirrar mig bara blind på min älskade lilla bebis 😍

2017-08-16 @ 06:44:38
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Johan

Vad trodde läkarna att det var från början då?

SV: Det har vi verkligen varit! Det är många minnen såhär på fem år och det kommer kännas väldigt, väldigt tomt när han flyttar om drygt en vecka... :/

Skönt att det iaf går åt rätt håll!
Nej, har det hänt något relaterat till en viss sak sådär, då blir det ju verkligen ett mentalt hinder och en spärr att utsätta sig för det igen...

Det håller jag helt med om! 30 grader och strålande sol får det gärna vara för min del :D

Jag börjar jobba 1 september, så än är det lite ledighet kvar :)

2017-08-16 @ 18:48:54
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0