Annonser från BloggPartner

Running Order Melodifestivalen 2017 Final.

Jag är så ledsen över att Loreen inte gick till final med Statments, från Andra Chansen.

 

Jon Henrik Fjällgren feat Aninia är nu min enda stora favorit till vinsten av Melodifestivalen 2017.

Jag älskar dramatiken i deras nummer och så himla magiskt framträdande.

 

 

 

Här är startordningen i finalen på lördag den 11 mars, i Friends Arena:

 

1. Ace Wilder – ”Wild Child”

2. Boris René – ”Her Kiss”

3. Lisa Ajax – ”I Don't Give A”

4. Robin Bengtsson – ”I Can't Go On”

5. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia – ”En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh)”

6. Anton Hagman – ”Kiss You Goodbye”

7. Mariette – ”A Million Years”

8. FO&O – ”Gotta Thing About You”

9. Nano – ”Hold On”

10. Wiktoria – ”As I Lay Me Down”

11. Benjamin Ingrosso – ”Good Lovin'”

12. Owe Thörnqvist – ”Boogieman Blues”

 

 

Jag vill att Jon Henrik Fjällgren feat Aninia ska vinna.

Annars Ace Wilder, Lisa Ajax eller Wiktoria.

Nano får absolut under inga omständigheter vinna.

 

Vem vill du ska vinna Melodifestivalen 2017?

 

 

Love&Peace♥


Comments
Postat av: Johan

Jag tycker Mariette är bäst, men Ove är ju grym också ;)
Nano har jag hört flera som har tyckt att den är väldigt bra, men för mig är den ingen favorit...

SV: Ja så är det ju.
Jag använder Matpriskollen väldigt mycket, en av de bästa apparna ever, helt klart! där får du upp alla erbjudanden i så gott som alla butiker, så det är bara att kolla runt :)

Härligt att du trivs så bra!

Hur min förra vecka såg ut kan du se på bloggen nu... ja, hur hela mars kommer att se ut :P
Det börjar tjockna i kalendern nu, efter två ganska lugna månader här i början av året :P
Men det är kul när det händer lite grejer och man inte bara sitter hemma hela dagarna :)

2017-03-06 @ 14:29:40
Postat av: schumacher4ever.blogg.se

Och så adressen och det också :P

2017-03-06 @ 14:30:37
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag är helt besatt av den smoothien :D Jag har i spirulina,blåbär och banan och sen har jag soyamjölk också :D Ibland har jag även i lite proterinella vit choklad :D KRAM

2017-03-07 @ 18:27:55
URL: http://louiseelinore.se
Postat av: Johan

SV: Haha ja, ellerhur :P
Men det är ju sant :P

Jag har typ inte hört Nanos låt, mmen som sagt, många verkar gilla den...

Jo, när Julian har varit sjuk en del nu i februari, då har jag varit väldigt mycket hemma hela dagarna faktiskt...
Men det är bättre nu :)

2017-03-09 @ 18:43:26
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller på Lisa Ajax i morgon :D

Sv: jag har inga som helst planer för helgen. Blir väl att kolla mellon i morgon, själv då? :)

2017-03-10 @ 14:06:27
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Carro

varför vill du inte att Nano ska vinna? :)

2017-03-10 @ 22:17:44
URL: http://carro93.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0