Annonser från BloggPartner

He Can Go On

Robin Bengtssons I Can't Go On fixade jobbet.
Sverige är i Final i lördagens Eurovision Song Contest 2017.
He Can Go On.
 
Men två andra länders bidrag är jag fullkomligen helt kär i, från första semin.
Vilka hejar ni på i Eurovision Song Contest 2017? =D
 
Portugal - Salvador Sobral - Amar Pelos Dois:
 
 
Belgien - Blanche - City Lights:
 
 
 
Imorgon är det dags för Semifinal 2, klockan 21 i SVT1.
Spännande.
Då kommer ni givetvis få mina tips, över vilka som jag vill ska gå till Final.
 
 
With Love ♥ Dan

Comments
Postat av: Johan

Härligt!
Då får vi hålla tummarna på lördag!
Vem tror du vinner hela skiten?

SV: Visst är den? Jag fascineras meycket av sådant där. Frågan är bara om det verkligen har hänt eller inte, men anmärkningsvärt är det ju i vilket fall!

Det låter nice!
Vi var bara hemma på valborg och åt trerätters :)

Nej verkligen! Så är det och nu är det kallt igen... :/

2017-05-10 @ 15:11:46
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hoppas verkligen Robin vinner allt! :D Kram

2017-05-10 @ 20:29:34
URL: http://louiseelinore.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0